wtorek, 15 stycznia 2013

Kakaowe kuleczki z płatków owsianych...


 Smak z dzieciństwa który zawsze pojawia się w moim domu w okresie zimowym... 
Kuleczki z płatków owsianych  są pyszne :)
w przygotowaniu bardzo szybkie i proste

składniki:
*2 szklanki cukru
*4 czubate łyżki kakao
*8 łyżek mleka
*1/2 kostki margaryny
*3 szklanki płatków owsianych

Przez 15 minut gotować na małym ogniu: cukier, kakao, mleko i margarynę.
zdjąć  z ognia wsypać płatki i szybko formować kuleczki
lub małymi porcjami masę wykładać na papier do pieczenia

odczekać ok 20 minut do stwardnienia
smacznego :)






3 komentarze:

  1. z dzieciństwa takich nie pamiętam, ale teraz z przyjemnoscią bym je zjadła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kulki owsiane to smak mojego dzieciństwa również:-), nie robiłam ich wieki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie kulki robiłam 30 lat temu. Są bardzo dobre. Ja jeszcze dodawałam zapach pomarańczowy lub rumowy. Dziękuje za przypomnienie. Zrobie po tylu latach ale juz wnuczkowi.

    OdpowiedzUsuń