sobota, 9 lutego 2013

Makaronowa Współpraca - czytaj z Makaronem Międzybrodzkim w tle




 Jak pewnie ostatnio zauważyliście 
na blogu pojawiają się przepisy  z makaronem Międzybrodzkim w tle :)
Dostałam ostatnio paczuszkę z makaronem
i chcę się z wami podzielić co myślę o owym makaronie :)


Nie wiem jak wy ale czasami zdarza mi się rozgotować makaron...
szczególnie gdy do moich rąk trafi makaron kiepskiej jakości
i powstanie wtedy nie wiadomo jakiego rodzaju breja...
chociaż gotuję go według wskazówek na opakowaniu
Z makaronem Międzybrodzkim  owy problem mi się nie zdarzył
 a kilka ciekawych obiadowych propozycji mam dla was w zanadrzu :)
Smak makaronu również nie budzi u mnie zastrzeżeń
a rodzinka wcina aż się uszy trzęsą :D

Makaron Międzybrodzki po przetestowaniu na pewno stanie się marką
którą wezmę pod uwagę przy zakupie makaronu :)

Skład makaronu:
mąka makaronowa pszenna, mąka semolina z pszenicy durum
świeże jaja (19.00-19.35 % w zależności od rodzaju makaronu czyli jest to 4 jaja/kg ) oraz woda


Wartość  odżywcza w 100 gramach
Wartość energetyczna 356 kcal
Białko: 14,4 grama
Węglowodany: 79,4 grama
Tłuszcz: 2,4 grama


Do testów otrzymałam:












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz