wtorek, 12 lutego 2013

ŚniadanioLOVE

Zbliżają się walentynki
Więc warto swojej walentynce/ walentemu zaserwować wyjątkowe śniadanie
a jeżeli nie posiadacie takiej osoby to przygotujcie takie śniadanie dla siebie
jak zrobiłam to ja XD
wykonanie bardzo proste :)

składniki

1 kromka chleba
2 łyżki sosu pomidorowego (ja użyłam Łowicz Basilico)
1 plasterek ulubionej szynki
1 plasterek sera
kawałek papryki

1 jajo
1/2 łyżeczki masła
sól
natka pietruszki


Do wykonania potrzebujemy:
kokilki
okręgu
wykrawacza serce


Przygotowanie

Kokilkę wysmarować masłem
z kromki chleba okręgiem wykroić koło o średnicy trochę mniejszej niż kokilka
Następnie chlebowego okręgu wykroić serce
okrąg z wyciętym sercem wysmarować sosem pomidorowym włożyć do kokilki
Szynkę pokroić w paseczki i wyłożyć nią wewnętrzne ściany kokilki
Do dziurki w chlebowym okręgu wbić jajko
paprykę pokroić w drobną kostkę posypać nią jajko
z sera wykroić serce i ułożyć na żółtku
całość posypać natką pietruszki

piec w rozgrzanym piekarniku do 200 st C przez 10 minut

po wyjęciu odrobinę posolić

 i ŚniadanioLove Gotowe :)


Smacznego kochani :)







Przepis bierze udział w konkursie





2 komentarze:

  1. Mniam :) Walentynkowy poranek w wersji wytrawnej to bardzo miła odmiana.

    OdpowiedzUsuń
  2. wszędzie pełno już tych walentynek:D

    OdpowiedzUsuń