środa, 14 listopada 2012

Breakfast Burger

Nie ma nic wspólnego z niezdrowym hamburgerem oprócz wyglądu...
Bez tłustych sosów a z warzywami i jajkiem...
Najlepsza przed dniem pełnym wyzwań...
Do zrobienia Breakfast burger potrzebujemy

1 Grahamkę ( ja użyłam grahamki z dynią)
 plasterek szynki
 plasterek sera
trochę pomidora, ogórka, papryki, ulubionej salaty (lub kapusty pekińskiej)
1 jajo
odrobina masła


Grahamkę kroimy na 2 połówki
Dolną polówkę smarujemy masłem na to układamy liść sałaty, 1/2 plastra szynki i sera, pomidora i ogórka.

Jajko wybijamy do miseczki, kawałek papryki 1/2 plasterka szynki i sera kroimy w drobną kostkę
wkładamy do miseczki z jajkiem i mieszamy. Smażymy omleta z obu stron, Najlepiej usmażyć w dołkownicy ale jeśli nie posiadamy takowej, można również na normalnej patelni i złożyć w chusteczkę

Omleta nakładamy dolnej połówki bułki  z warzywami i przykrywamy górną częścią


Smacznego :)









3 komentarze:

  1. Świetny na śniadanie :) Takie napakowane bułki lubię najbardziej.
    Swoją drogą, aż dziwne, że dopiero teraz znalazłam Twojego bloga, masz świetne przepisy. Będę zaglądać częsciej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło to słyszeć,
      Zapraszam do mnie częściej :)

      Usuń
  2. Takie burgery to ja uwielbiam:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń