niedziela, 21 października 2012

Babeczki z malinami kremem z mascarpone i ricotty...

Po nieobecności wracam z nowymi przepisami…
Początek września zawsze jest dla mnie czasem w którym ciężko mi się ogarnąć…
Ale wróciłam… myśląc o ostatnich promykach słońca i powoli uciekającym czasie…
Dzisiaj moją głową zakręciły maliny, riccota i mascarpone

Przepis na babeczki:
2 szklanki mąki
¾ szklanki cukru
3 jaja
1 łyżeczka sody oczyszczonej
1 łyżeczka proszku do pieczenia
½ szklanki mleka ( ja użyłam koziego)
3 łyżki cukru z wanilią
70g masła



Masło należy rozpuścić i przechłodzić.
Jajka wybić do miski, i wymieszać z mlekiem i masłem.
Mąkę, sodę oczyszczoną i proszek do pieczenia przesiać, dodać cukier i cukier
waniliowy
a następnie wlać jajka z mlekiem i masłem. Całość wymieszać łopatką do uzyskania
jednolitej masy
następnie przełożyć do foremek i piec ok 20 minut w 180 oC


Krem :

125g sera Mascarpone
125 sera ricotty
4 łyżeczki cukru waniliowego

Maliny do dekoracji





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz